De consument is graag online. We gebruiken de zoekmachine Google om iets op te zoeken en we gebruiken het internet om te communiceren. De consument zit steeds vaker met de tablet aan tafel en zou bijna je bord vervangen. Het is dus niet vreemd dat een groot deel van de nieuw startende ondernemingen online bedrijven zijn. Denk hier bijvoorbeeld aan een online winkel die is opgericht voor de consument met de tablet op tafel. Tegenwoordig is er duidelijk een trend zichtbaar, middel tot grote bedrijven verdwijnen langzaam en kleine bedrijven komen uit de grond als paddenstoelen. In de laatste jaren neemt het aantal middel tot grote bedrijven enkel af. Tegelijkertijd neemt het totaal aantal bedrijven toe door de sterke groei in kleine bedrijven en eenmanszaken.
Er ontstaat dus een grote markt van kleinere bedrijven en eenmanszaken. Dat betekent grote kansen voor bedrijven als telefoondiensten. Veel enthousiaste ondernemers starten hun onderneming met weinig ervaring op het gebied van ondernemen en startende bedrijven. Het gevolg zal een enorme werk druk zijn voor veel ondernemers en moeite met het focussen op een enkele taak. Wanneer de telefoon roodgloeiend staat kom je nog weinig toe aan je kernactiviteiten. De activiteiten die je eigenlijk van plan was je meeste uren in te steken en dus niet telefoongesprekken.
Een telefoondienst kan het u het leven gelukkig wat gemakkelijker maken. Je wilt niet graag een telefoontje moeten missen of constant afgeleid moeten worden door telefoontjes. Je hoeft er tenslotte geen jaren lange opleiding voor gedaan hebben om een telefoontje te kunnen beantwoorden. Een telefoonservice bied u een persoonlijke telefoniste die u helpt alle telefoontjes op te nemen en te verwerken in een korte rapportage. U krijgt hierbij hoge kwaliteit omdat u altijd werkt met dezelfde telefoniste die altijd op de hoogte is wat er gaande is in uw bedrijf zodat de telefoon altijd op een passende en goede manier beantwoord kan worden. |
Voor meer info : https://www.bizziphone.com/ |