Ring, ring, ring..net terwijl je lekker aan het werk bent. Niets is zo vervelend als van je werk af moeten als je er net goed in zit. Soms lijkt het wel alsof de telefoon weet dat je niet gestoord wilt worden en ze het dan toch expres doen. Je besluit om toch maar de telefoon op te nemen en ja hoor, precies de klant waar je geen zin in had omdat je bijvoorbeeld nog geen antwoord hebt op zijn vraag, of he treft weer die ene vertegenwoordiger waar je maar niet vanaf komt. Geen nood ook hier is een oplossing voor! Neem een inbound callcenter in dienst. Zij handelen dan al uw telefoontjes af en nadat gesprek ontvangt u een verslag. Eigenlijk zijn zij uw persoonlijke telefoniste. Doordat een telefoonservice nu uw telefoontjes opneemt kunt u gewoon lekker aan het werk blijven zonder van uw werk te hoeven. Klinkt goed toch!? Maar het kan nog veel beter! Doordat de telefoniste aan uw bedrijf gekoppeld zit en dus (in)direct aan u kent ze het bedrijf goed. Daardoor weet zij waar ze over praat met de klanten. Zo krijgen zij een fijne indruk van uw bedrijf en worden ze ook nog eens fijn geholpen. Ook kan ze als u dat zou willen dienen als secretaresse doordat ze uw agenda kan beheren en voor u telefoontjes kan doorschakelen wanneer u dat zou willen. Een ander voordeel bij zo’n bedrijf is dat je niet vast zit aan een contract en dat je het dus kan opzeggen wanneer je wilt, bijvoorbeeld in de rustige periodes. Je betaalt namelijk per gesprek dus het is ook geen grote uitgavepost want u hoeft geen telefoniste in dienst te nemen en dus ook geen salaris te betalen plus dat ze geen werkplek in beslag neemt! |
Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |